Situation of Primary School Students in High School Whose Writing Samples Collected at the Primary School during the Process of Unsuccesful Adjacent Writing Education
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Türkçe)References
Akkaya, A.ve Kara. Ö.T. (2012). 6. Sınıf Öğrencilerinin bitişik eğik yazıda yaşadıkları sorunların nedenleri üzerine görüşleri. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 14(2),313-336.
Akman, E. H. (1927). Usul-i Tedris, Sivas Vilayet Matbaası, Sivas.
Artut, K. Demir, H. (2004) Güzel Yazı Teknikleri ve Öğretimi, Anı Yayıncılık, Ankara,
Arslan, A. (2006). “Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Uygulanması”, İlköğretmen Eğitimci Dergisi, S.4, ss.25-31.
Çoşkun, E. ve Çoşkun, H. (2014). İlkokul ve ortaokullardaki bitişik eğik yazı uygulamalarına ilişkin öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 11(26), 209-223
Çelenk, S. (2002). İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri. İlköğretim Online, 1(2) 40-47. http://ilkogretim-online.org.tr
Duran, E. Bitir, T. (2015). Lise Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanım Durumları, The Journal of Academic Social
Science Studies International Journal of Social Science Doi number:http://dx.doi.org/10.9761/JASSS3047 Number: 38 ,
p. 49-59
Dursunoğlu, H. (2003). Cumhuriyet Döneminde İlköğretime Öğretmen Yetiştirmenin Tarihi Gelişimi, Milli Eğitim
Dergisi, Sayı:160.
MEB. (2005). İlköğretim Türkçe Öğretim Programı Ve Kılavuzu, Devlet Kitapları Müdürlüğü Basım Evi, Ankara.
MEB. (2017). Dik Temel Harflerle Eğitim-Öğretimin Detayları Belli Oldu. Erişim Tarihi: 2 Nisan 2017. http://meb.gov.tr/
Milli Eğitim Bakanlığı, (2018). Türkçe Dersi Öğretim Programı, Ankara.
Nas, R. (1999). Metinlerle İlkokuma Yazma Öğretimi, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa.
Palavan, Ö. Gemalmaz, N. (2017). Eğik El Yazısıyla Okuma Yazma Öğrenen Öğrencilerin, Eğik El Yazısına İlişkin Durumları. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 5 (4), 589-607.
Sıcak, A. Arslan, A. Ayan, C. (2016). Sınıf Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazıya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, Turkish
Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 11/3 Winter 2016, p. 2009-2024 DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies, ANKARA
Şahin, A. (2012). Bitişik Eğik Yazı Öğretiminde Karşılaşılan Problemler. Eğitim ve Bilim 2012, 37 (165), 168-179.
Şahin, S. (2013). Education Supervisors’ Views on the New Curriculum and Its Implementation in Primary Schools, Eurasian Journal of Educational Research, Issue 53, 1-20
TTKB. (2005). Türkçe Öğretim Programı ve Klavuzu, (1-5. Sınıflar), Devlet Kitapları Müdürlüğü Basım Evi Ankara.
Tebliğler Dergisi, (1997). İlköğretim Okulu Türkçe Eğitimi Yazı Dersi Öğretim Programı, Tebliğler Dergisi, 60 (2482),
-755. Ankara.
Turan, M., Özercan, M. ve Şahin, Ç. (2008). “Sınıf Öğretmenlerinin Yazı Türlerine İlişkin Görüşleri”, VII. Ulusal Sınıf
Öğretmenliği Sempozyumu, Nobel Yayınları, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale.
Uysal, S. (2013). İlkokuma Yazma Öğretimine Doğrudan Bitişik Yazı İle Başlayan İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Yazı Örneklerindeki Genel Hatalar. Kastamonu Eğitim Dergisi, 21 (1), 31-56.
Uysal, S. (2008). İlköğretim Yazı Dersi Programının Tarihsel Değişim Süreci İçerisinde Bitişik Yazı Eğitimi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 16 (1), 303-314.
Yıldız, M. Ataş, M. Yekeler A. D. ve Aktaş, N. (2016). Dik Temel Yazıyı Nasıl Öğrendiler? Nasıl Yazıyorlar?, International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 11/3, p. 2461-2480
DOI: https://doi.org/10.24106/kefdergi.3027
Refbacks
- There are currently no refbacks.

Kastamonu Eğitim'de yayınlanan tüm içerik ve makaleler "Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı" ile lisanslanmıştır.